Varför ska du byta affärssystem?
Här är det enkla svaret.

Smart är anpassat för handel i alla kanaler och är enkelt att använda för butiker, butikskedjor och e-handlare. Bort med onödigt arbete, mer tid till kunderna.

Vi började med att göra det riktigt enkelt att implementera och komma igång med Smart. Du får ett klart-för-start-färdigt system, med garanterad full funktion från dag 1. Det finns dessutom färdiga rutiner, som ger affärsnytta direkt. All data hanteras i vår molnlösning. Det innebär säker drift och backup, men också fri uppdatering av Smart.

Smart gör det enkelt att driva en kedjeverksamhet, med uppdaterad och enhetlig varu- och prisinformation i varje butik, men också en kraftfull rapport- och analysfunktion, som ger detaljerad information om försäljnings- och kampanjutveckling i kedjan som helhet, på regionnivå men också i den enskilda butiken.

Mindre pappershantering ger mer tid till försäljning i butiken. Inköp och inleverans görs på ett enkelt och effektivt sätt. Sortimentet, artiklar och leverantörer finns i systemet. Det är enkelt att dela information mellan butikerna. Lagersaldo för samtliga butiker finns tillgängligt i kassan.

Så enkelt byter du affärssystem.


Hur kan vi hjälpa dig?

Hör av dig till oss på Smart Support, så får du snabba och konkreta svar av experter på drift och teknik.
Maila oss, ring oss eller tryck på knappen och få support direkt.

Support direkt

Smart är butikskedjornas eget affärssystem. För handlare av handlare. Kontakta oss