Installerat och klart på 24 timmar.
Full funktionalitet från dag 1.
Hittills har 800 butiker startats upp. Med full funktion från dag 1!
Smart finns i ryggraden i elva butikskedjor i femton branscher idag. Vår erfarenhet från 800 butiksstarter samt beprövade och standardiserade uppstartsrutiner garanterar en säker, enkel och smidig övergång till ditt nya affärssystem. Det ger dig maximal funktionalitet och affärsnytta från dag 1.
Uppstartssträckan är kort. Smart är en molnlösning, med integrationslösningar klara mot exempelvis leverantörer och betallösningar, finans- och försäkringsbolag, e-handel, kedjegemensamma presentkort och marketing automation.
Räkna med en veckas förberedelser och 24 timmars installation. Vi finns med före, under och i kassan på dagen med stort D.
före uppstarten
De digitala processer och integrationer som ska implementeras startas upp och testas. Utrustningen skickas färdiginstallerad till butiken i god tid innan uppstart.
under uppstarten
Vi kommer till din butik för att gå igenom och kontrollera teknisk funktionalitet, men också för att lägga upp taktiken med butikspersonalen och för att svara på eventuella frågor. Aktuellt lagersaldo läses in.
efter uppstarten
Dag 1 med Smart och garanterad full funktionalitet i systemet. Under första dagen finns vi på plats i butiken tillsammans med kassapersonalen.
Hur kan vi hjälpa dig?
Hör av dig till oss på Smart Support, så får du snabba och konkreta svar av experter på drift och teknik.
Maila oss, ring oss eller tryck på knappen och få support direkt.