Årets första nyheter i Smart

2019-01-18

I onsdags släppte vi årets första release av SMART och den innehöll många efterlängtade nyheter! Bland annat har vi skapat nya möjligheter för en bättre mailhantering från Smart. Vi har även förnyat och förbättrat planeringsöversikten i Smart för att bemöta en växande bransch som flera av våra kunder befinner sig i. En bransch där verksamheten ofta består av både försäljning av varor men som också erbjuder service & tjänster i form av t ex installationer eller annan drift där en funktion för bokning- och planeringsöversikt varit efterfrågat.

DELA


Synkad mailfunktion

Nu har vi byggt en funktion för att synka mailutskick från SMART till din vanliga mail. Det skapar möjligheter att på ett friare och bättre sätt kunna jobba med mailutskick samt att man enklare kan följa upp och få en bättre överblick.

Kalender och planeringsöversikt

Har ni personal som är ute på installationer eller behöver ni ha koll på andra typer av resurser eller uthyrningsartiklar? SMARTs tidigare funktion har nu fått sig ett rejält lyft och kan nu hantera planeringsöversikt med bokningskalender eller gruppkalender för installatörer eller resurser, för att t ex boka bilar eller utrustning. Ni kan använda detta nya verktyg för att skicka kalenderpåminnelse till installatören för ett arbete och även till kunden om att ni är på väg.

I och med dessa nyheter ger vi er fler möjligheter att öka affärsnyttan ännu mer genom ett sammanflätat butiks- & affärssystem som både erbjuder bokföring och nu även bokning- och planeringsanpassningar med möjligheter att synka sin mail per användare för att alltid ha koll på planerade jobb och resurser!


Hur kan vi hjälpa dig?

Hör av dig till oss på Smart Support, så får du snabba och konkreta svar av experter på drift och teknik.
Maila oss, ring oss eller tryck på knappen och få support direkt.

Support direkt

Smart är butikskedjornas eget affärssystem. För handlare av handlare. Kontakta oss